Våffellunch

0kommentarer

Nu har vi precis ätit våfflor med nyplockade jordgubbar och smultronglassen som jag och mamma gjorde för någon dag sedan. Riktigt gott och fantastiskt onyttigt. Det har inte direkt varit något bantningsläger att vara i stugan, nejnej, det är fika och gosaker varannan timme typ och däremellan äts det ordentliga mål mat med sallad och allt till. Jag tycker inte jag gör annat än att äta och jag saknar verkligen att träna och göra av med alla kolhydrater som man stoppar i sej... för jag vill inte bli rund om magen igen, 50-52 kg det får jag väga, inte mer. Nu befarar jag dock att jag är uppe i 54, men det försvinner när jag kommer tillbaka till mina matvanor.

Jag har varit på marknaden nu med mamma och Åke. Blev inte så mycket inhandlat, men det var ändå kul att strosa runt där ett tag. nu är jag T-r-ö-t-t! Ska nog lägga mej ute i solen och läsa bok en stund. Jag lägger upp bilder på det lilla jag hittade på marknaden, senare.


Åke, Jenni, Mamma och Daniel.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej