What to wear?

1kommentarer

Det här är första gången på över två veckor som jag går ut bland folk, alltså på stan. Äsch det lät konstigt. Men det jag vill ha sagt är att jag har varit osminkad och opiffad väldigt länge och nu vet jag varken in eller ut?! Vad ska jag ha på mej? HAH. Dagens I-landsproblem. Julia skulle haft flera förslag som jag skulle neka till allihopa, så jag får tänka att hon är här och väljer någon utav hennes Icke-favoriter. Rätt enkelt! ;P

  
Tuff brud i lyxförpackning... I wish.. ;) 

Nu ska jag gå in i klädkammarn och tillbringa någon timme där, hejdå!

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

27 Jul 2012 11:22

HAHA. Fröken tvärtemot ;-) Jag tycker att du skulle valt rosettlinnet och dina jeansshorts med hängslen :-D

Svar: Haah! Skulle jag ha vetat det innan så skulle jag definitivt sagt nej ;P
Zandra

Kommentera

Publiceras ej