Bodypump

0kommentarer

Musklerna skakar, svetten rinner och pulsen är på 160-170 slag/min. Det är bodypump det! Jag älskar det. Jag har dock inte fått in kontinuiteten på träningen, blir mer sporadiskt när jag har tid och lust. Men jag tycker att jag kämpar på bra när jag är där ändå. Fast för att man ska kunna öka vikterna så måste man nog vara där och köra lite oftare. Tja, vi får se hur det blir med den saken.

Körde iaf ikväll med Julia och Lenita. Vi körde på bra allihopa. Nu skakar armarna, skön känsla. Ska gå och ta en protienshake för att ge musklerna det dom behöver :) Måste förresten fara och köpa mer pulver, vet dock inte vilken smak jag ska tänkas välja... Har choklad nu, den är god, men det kan ju vara kul att variera. Något annat som jag har börjat med innan träning som är extremt effektfullt är Creatin, jag tar det innan träning för att musklerna ska orka mer och längre. Jag vet inte om det är tankens kraft som gör det, men det känns faktiskt som att jag får lite extra energi av det där pulvret. Tumme upp!

Vad jag ska göra resten av kvällen det vet jag inte, får väl bli en film eller någon serie kanske. Joo, också ska jag vika tvätten och diska undan.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej