Helgen

2kommentarer

Bristande uppdatering, jajjemensan!

I fredags mötte jag och Stina upp brorsan i stan och käkade lyxmiddag på REX. Vädret var fint så vi kunde sitta på uteserveringen. Drack vin och åt underbart god mat. Sen drog Stina hem och pluggade och jag och Daniel gick vidare till megazone och spelade biljard. Daniel lärde mej hur ett riktigt proffs spelar och även bordsgrannen blev involverad i upplärandet :) Efter en timmes spel gick vi vidare till bion och hämtade ut biljetter till Avengers! och innan bion började tog vi ett glas öl på en uteservering vid kajen. När bion började så hade även Rickard och Sara anslutit sej till sällskapet. Filmen var AWESOME! Hade jättehöga förväntningar och den levde upp till alla och lite till.

På lördag var jag hurtig och åkte och tränade, trots att det blåste orkan typ. Det var en jobbig cykeltur till gymmet. Sen kom jag hem, gjorde iordning middag till Stina och Julia. Julia kom hit, jag sminkade henne och hjälpte henne med håret. Sen var det dags för fest... Förfest på berghem hos Carro och Ulrika med god bål och en underbar charadlek. Jag hatar charader i vanliga fall, men det här var speciellt. Lite inspererat av brädspelet cluedo, ni vet där man ska gissa mordvapen, plats och person. Fast här skulle man göra charader för att gissa vilket yrke, vilket mordvapen och vilken plats. Skit skoj och alla var jätteduktiga.

När klockan började lida mot elva, halv tolv-snåret så begav vi oss ut i stormen igen för att styra kosan mot krogen. Allstars blev det. Träffade Lenita av en slump på toaletten, om hon var glad att se mej! ;) Och bruden var kärleksfull naanting, skit roligt när fammo är på det humöret :) Efter krogens stängning käkade vi på frasses och började traska hemåt. Kl: 04:30 sa jag och Stina godnatt till varandra.

Söndag var tillägnad att vara bakis, så därför var det precis det vi var: Bakis. Fast egentligen inte så mycket illamående, ont i huvudet, utan bara det moodet helt enkelt. Jag och Stina satt och kollade på Revenge, sen kom Julia och hämtade lite left-overs från lördagen, också tog vi en cykeltur till Maxi och handlade. Sen på kvällen var det BB-finalen, ääääntligen är skiten över!!!

Japp, det var min helg i stora drag. Tyvärr blev det inga bilder tagna, trååååk!

Nu ska jag tentaPLUGGA!

Puss på er!

2 kommentarer

Julia

04 Jun 2012 17:05

Määäh! Inga bilder, så tokigt! Jag tänkte då inte ens på det:-P En jättetrevlig kväll vart det. Gröna faran var såååå god! Den ska jag lätt göra någon gång, nästa gång! :-)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

04 Jun 2012 17:41

Hej!



Har en tävling i samarbete med Runns.se och Erikasgarderob.se där du kan vinna en valfri vara för max 200 kronor. Vill du vara med? Kika in här: http://angelica.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfri-vara-hos-erikasgarderob.html



BER OM URSÄKT OM DU INTE GILLAR TÄVLINGSTIPS!

Kommentera

Publiceras ej