Mamma

1kommentarer

Ikväll har jag en övernattningsgäst på sjukagatan. Min mamma sover över för hon ska med flyget i morgonbitti. Vi har sett film och myst. Jag trivs med å ha sällskap har jag kommit underfund med, blir så rastlös annars. Om jag hade sagt det typp 20åriga jag, så hade jag skrattat och hävdat att det inte alls var sant... men folk förändras väl.

Min mamma skulle i alla fall berätta om en bok som hon läser. "Den är knäpp, men rolig, den handlar om en kvinna som tar självmord" HUUUR kan en bok vara rolig om den handlar om ett självmord?? Mycket märkligt utlåtande om en bok. När kritikerna har skrivit "en roman som kryper under huden på mej" så säger mamma "en rolig bok om självmord" HAHA, rolig mamma. Hon tyckte för övrigt inte att det var okej att jag skulle citera henne här, men det sket jag i :)

Godnatt

Puss på er!

1 kommentarer

Anonym

13 Jun 2012 08:31

Hahahaha!!!!!! Mammarolig ;-)

Kommentera

Publiceras ej