När man booorde plugga....

0kommentarer

Visst är det märkligt att det finns så mycket att göra precis just exakt när man ska plugga?? Idag booorde jag har suttit djupt nersjunken i böckerna men istället kollade jag på lägenhet med Julia och Stina, for till stan en stund, åt på favvo-kina med Julia. Väl hemkommen så var jag trött som ett as pga dålig sömn i natt, så jag tog mej en powernap som dessvärre varade i två timmar....

Lite plugg idag... Not goood! Nu blev jag akut sugen på sockerkaka, så jag slängde ihop ingredienserna som nu står i ugnen och goar till sej. Samtidigt som kakan gräddas skulle jag kunna PLUGGA, men nej nej nej, det är ju The big bang theory på teve, som jag för övrigt ALDRIG har sett förut, eller? :P

För övrigt så har jag kommit igång bra med träningen och jag ser tusan redan resultat. Jag har en BRA kropp som har lätt att bygga muskler har det visat sej, Kulkul! Känner redan att mina axlar och överarmar är fastare ;) Lovley!

Något mer som är Lovley det är att det är endast två dagar, japp två stycken, kvar på den här terminen. Nästa vecka ska jag tusan njuta! Släppa alla tankar på plugg, kommer bli sååå skönt.

Snart så... snart! Vänta bara ;)

Puss på er!


Kommentera

Publiceras ej