Olikaolika

0kommentarer

Jag och Stina prata igår om våra nattvanor, hur många gånger man vaknar om natten och om man går på toa osv osv. Jag vaknade tydligen aldrig under natten, sa jag. Minsann?! I natt vaknade jag kl 2 och fick panik över att jag hade missat tentan. Sen vaknade jag kl 5 och var kissnödig. Vart kom detta ifrån? Kanske nervositet inför tentan som jag nyss har skrivit.

Jag har blandade känslor från den där tenta-jäveln. Jag skrev på alla frågor och det kändes som att jag visste det mesta som efterfrågades meeeen.. Mina svar är väldigt ytliga, jag går liksom inte på djupet i problemet och sen på kryssfrågorna var det flersvars-alternativ och om man svarar fel på en fråga, så får man minus. Det gör ju att man inte kan kryssa i ett svar som man är 85% säker att det är rätt, för då riskerar man att få minus och det kanske det inte är värt. 

Tja, nu är den sista tenta skriven för terminen. Känns otroligt skönt. Nu är det sommarlov! Om man nu får säga att man har det då man går på Uni, JOO det får man! Jag har sommarlov! Det ska firas med jobb som börjar om två timmar ;P 

Och Stina som har lämnat mej... :( Hon åker direkt efter hennes tenta idag, söderut. Det är så tomt utan tältsängen i hörnet. Och det kommer kännas konstigt att inte ha någon att säga godnatt till ikväll. Kommer sakna dej Schaijna!!

YEEES! Sommarlov!!!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej