ÖÖH PANIK?!!

1kommentarer

Jag ska operera mej....... IDAG!

Det straffar sej att inte betala tevelicens. För om jag hade gjort det så hade jag inte behövt vara skriven i Norrmjöle och då hade jag fått min post hit och inte missat alla jävla kallelser som jag får från sjukahuset.

Ooooh, i skrivandes stund så ringer dom upp från operation och talar om att det finns den tid den 9 juli istället. Jag tar den, tack och bock! Pappa ska få sej en avhyvling efter det här, tro mej! För dealen är att han får öppna all post som kommer från lanstinget, tja, den dealen verkar inte följas till punkt och pricka för det här är andra gången som jag missar en sjukhus-tid.

Skönt att jag slapp stressa iväg på OP nu och kan istället fara och jobba mina pass som det var tänkt.

Tack för mej.

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

29 Jun 2012 13:10

Nedrans!! Fy att inte vara förberedd! Tur du fick en annan tid. Vad gäller saken :-O

Kommentera

Publiceras ej