Skinka är DYRT!

0kommentarer

När jag går och handlar så tillhör jag en utav dom som inte kollar på priser och jämnför mellan varor, vilket märke som är billigast. Nej, jag köper det jag vill ha. Och jag är lite kräsen på vissa saker, som smör tex det MÅSTE vara bregott (nu har jag dock bytt till Norrgott, men det smakar likadant) köper jag falukorv måste det vara scan och om jag köper skinka så måste det vara Pärsons osv osv osv...

Jag får nog tänka om när det gäller skinkan insåg jag idag. Ett packet rökt skinka från Pärsons kostar 32 spänn, 32 JÄVLA SPÄNN!!! Herregud i himmelen! Det är ju för fan rena rånet. Skinka för rika. Huum, tråkigt, jag gillade pärsons. Nu måste jag hitta en skinka för fattiga och den lär ju knappast vara lika bra....



Dagens I-landsproblem :)

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej