Sova

0kommentarer

Är det något som jag är riktigt jävla bra på så är det att sova. Igår släcktes lyset 23:30 jag somnade ganska direkt och sov till, hör och häpna, 11:50!! Va faan hände?! Seriöst, över tolv timmar, det är inte okej. Jag trodde jag skulle komma ut dom här tonårs-sov-vanorna, då man kunde sova när som helst, var som helst och hur länge som helst. Men icket! Jag fortsätter sova bort dagarna.

Nåja, några dagar till tänker jag njuta av att vakna när jag vill, men sen är det minsann dags att börja ställa väckarn och ta sej upp då det faktiskt fortfarande är morgon. 

Nu håller jag på att tvätta för fullt. Fyra maskiner blev det, jag har samlat på mej :P Sen ska jag dra mej till ortopedtekniska och fixa lite grejer. Och efter det så far jag hem och lagar mat och laddar inför BP ikväll. Det är min dag, tråkig?! Jaa, kanske, men ändå skönt att ta det lugnt.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej