You wanna here something awesome?!

0kommentarer

Iksu ska få tillökning i sin lilla familj, 2 ska nämligen bli 3. Iksu plus is about to be born.
Jag har hört rykterna länge, men aldrig tagit reda på om det faktiskt stämmer, men det har jag gjort nu.

Iksu håller i detta nu på att bygga nya träningslokaler öst på stan (där jag bor) som kommer invigas i början på september. Om jag är taggad?! HELL YEAH!
Jag har länge undrat exakt vart dom bygger, nu vet jag. Det är i samma lokaler som konsthögskolan bygger, alltså den där fula byggnaden vid kyrkbron/kajen som inte alls passar in i Umeå. Tja, den är väl snygg egentligen, men passar inte in som sagt (man vänjer sej nog med tiden).

Hur som helst så kommer dom ha ett fullutrustat gym på 264 kvm och dom kommer även ha gruppass som indoor walking, yoga, total training, zumba, bodystep och mitt älsklingspass BODYPUMP. Dock saknar jag Core i utbudet, men det kanske kommer så småningom. AWESOME! I know!! Fatta, jag kommer bara bo ett stenkast från gymmet. Jag kommer hänga där jämt! (säger jag nu iaf ;)) Varför flytta till Ålidhöjd när det är häääär det händer?! 


En del av det nya gymmet...


Såhär ser byggnaden ut utifrån, för er som inte förstod min beskrivning ;)


Nu när jag har släppt dom fenomenala nyheterna så ska jag gå till sängs, sova några timmar och sen upp 05:50 för att påbörja en ny jobbdag.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej