Det blev den svarta...

2kommentarer

Efter långt övervägande så blev det den svarta Jofama by Kenza 9-jackan. Det blir bäst så, den passar ihop med mina kläder o då kan jag använda den jämt! Hur snygg är den inte?!?! Längtar tills den levereras!


Nu är jag hundvakt åt Isou-korven. Han är som ett litet barn, hittar nya saker att göra hela tiden och nöjer sej inte med sopkvasten till min stora besvikelse. Nää, för att Isou ska vara nöjd så är det Iphone-hörlurar, sidenband och skor som gäller. Pust, stööön. Men snart kommer Maddis och hämtar han.


Ikväll blir det innebandy med Brullan. Som hon har tjatat att jag ska följa med på en dalen-match och nu har jag inget att skylla på så jag fick motvilligt säga ja. Men what a heck, det kan ju vara kul att göra något nytt. Hoppas bara att jag går obemärkt förbi!

Trevlig helg alla.

Puss på er!

2 kommentarer

Julia

23 Mar 2012 17:46

Du går ALDRIG obemärkt förbi, till min stora förtjusning ;-) Det blir kuuul :-D

Sara

24 Mar 2012 11:52

Hej vet du hur man gör header till bloggen ?:)

Kommentera

Publiceras ej