första, andra, tredje... Såld!

2kommentarer

Nu är min Jofama by Kenza-jacka såld. Jag köpte den i höstas för 700 kronor, men kände att det inte var min stil riktigt också var den inte så snygg på som jag hade tänkt mej. Jag la ut den på tradera och fick den såld för 1650 kronor. Snacka om att göra en bra affär!! Jag är nöjd. Nu ska jag ruva på dom pengarna ett tag.

For till vårdcentralen idag, för läkaren som jag var hos i januari (när dom trodde att jag hade körtelfeber) ville att jag skulle komma tillbaka och ta lite prover för att säkerhetsställa att allt är okej. Så jag for dit, väntade på min tur i 50 minuter och när jag kommer in så visar det sej att läkarn har inte skrivit en remiss på vilka prover som ska tas. HELVETE!! Så himla bortkastat! Tog i alla fall tillfället i akt att gå och hälsa på på min gamla arbetsplats: polisen. Så helt bortkastat kanske det inte var trots allt.

Nu ska jag få i mej nå mat sen ska jag fara till IKSU och träna.

Puss på er!

2 kommentarer

Stina

15 Mar 2012 15:35

jaaa, den var jätte skön med:D Joo, jag ska köpa den gråa med.Tyckte om den också:D men vill bli lite mindre först : )

Anonym

18 Mar 2012 12:07

Det var såååå kul att du kom förbi :-D När du ska tillbaka får du helt klart komma igen :-)

Kommentera

Publiceras ej