God morgon!

0kommentarer

Fredag idag, snart helg. Gud så skönt det ska bli! Men först på agendan står tentamen. Allmän farmakologi och läkemedelsberäkning, det sistnämnda tror jag stenhårt på. Läkemedelsberäkning är, som man hör på namnet, matte! Matte det gillas, det är något jag kan utan att behöva råplugga. Problemet är bara att man måste ha 100% på det provet, så inga misstag, inga felräkningar och absolut inga slarvfel. Wish me luck!

Jag är rätt så trött nu, så jag får se vad jag orkar med i eftermiddag. Kanske åker jag hem och tar en powernap eller så går jag på stan och tjoar runt eller varför inte ta sej en sväng till Iksu, var ju trots allt en vecka sedan sist. Jag har inte hunnit träna i veckan med allt plugg, usch! Men ja, vi får helt enkelt se vad jag orkar med efter tentaskrivningen.

Ikväll ska jag iaf se på Vampire Diaries med Lenita, det har jag sett fram emot lääänge!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej