HAHA.

1kommentarer

Jag satt och lyssnade på radio, då spelas Markoolios nya party-låt. Och han sjunger typ "annars vaknar man hos bengen..." Jag kanske är efterbliven, men jag har aldrig hör uttrycket bengen, men antog att det var polisen. Googlade på saken (som vi har lärt oss i dagens samhälle att göra vid minsta lilla osäkerhet) och då minsann kom det upp en kul sida, nämligen Slangopedia. Har ni tråkigt någon dag, så gå in där och slumpa fram ord, skit roligt!

Chipskostym: ett annat ord för mjukiskläder.

PLÄP:
Pung längre än penis
-uppstår ofta vid en kall dusch eller ett kallt bad! kan liknas vid minipitt och pansarpung.

Patte:
Patte betyder ös, drag och snabbt och används oftast med "full" framför. Full patte!

(Det här var något jag hade svårt för att höra när jag var tillsammans med Jonas, han sa ofta full patte. Vadå full patte?! För mej är patte bröst. Eller pattar, bröst.. Så vadå Full Bröst? Fattade noll)


HAHAHA! Men ja, det jag sökte efter var bengen och det visade sej vara polisen, precis som misstänkt. Tacka vet jag google, varför vara osäker liksom när man har google ;)


Puss på er!


1 kommentarer

Ingen

01 Apr 2012 16:39

Huhuhuuhhh

Kommentera

Publiceras ej