Hej träningvärk!

0kommentarer

Nu jääävlar! Jag vet att jag har sagt det här tusen-miljoner gånger, att jag ska komma igång med träningen igen. Den här gången tror jag faktiskt på mej själv. Har redan kört 2 pass den här veckan. Har kört igenom överkroppen på gymmet. Kör ett BP pass idag. Roligt när jag äntligen är igång. Och det är ju så: Ju mer man tränar, desto roligare blir det. Så nu när jag har den här jävulusiska träningsvärken så tänker jag fortsätta köra, det återstår bara att se om det håller i sej till nästa vecka...

Jaa, nu jävlar ska här byggas muskler;D Wish me luck!

Tomorrow är det omtenta på anatomi och fysiologi. Det kan gå hur som helst känner jag, men jag ska ha positiv inställning och sitta länge än en timme den här gången. Ikväll blir det en lugn kväll, ladda krafterna inför tentan och repetiera lite.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej