Nej, jag är inte deprimerad :P

1kommentarer

Jag förstår att folk kanske tror att jag är deprimerad pga musiken som ja la upp i förra inlägget, men så är inte fallet. Jag är glad, träningen gör att jag är full av endorfiner. Jag har faktiskt ingenting att deppa över och därför gör jag inte det heller. Jag gillar bara att lyssna på meningsfull musik med texter som jag kan relatera till, men det betyder ju inte att jag är deppad. 

Sitter nu och kollar på tv, har fastnat för årets Big Brother. Människorna där är helt rubbade allihopa, men det är ändå jävligt underhållande att kolla på. Och nej, jag följer det inte slaviskt, men kl 22 på vardagskvällarna har jag oftast inget bättre för mej ;P

Imorgon ska jag följa med mammsen till stugan. Har haft så dålig pluggdisciplin i veckan så nu måste jag isolera mej själv från omvärlden. Så innan jag far ut till ingenstans imorgon så måste jag tvätta och hämta ut min kurslitteratur (1½ veckan efter kursstart, bra jobbat) det kräver alltså att jag kliver upp kl 7 imorgon för att hinna tvätta, packa och fara till stan. 

I helgen blir det jobb för hela slanten, fre, lör och sön 15:30-21:30. Klirr i kassan! Det behövs verkligen. Har tappat stinget lite när det gäller jobb och jag lever därefter också. Saknar att shoppa och ta ut svängarna, det har blivit lite sånt på senaste tiden. Snåltarmen har tagit ett fast tag om mej.

Ne, slut på pladder nu. Ska kolla ett avsnitt Desperate Housewives och sen sova sängen.

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

07 Mar 2012 08:37

Skönt att få vara mitt i ingenstans och plugga! Du kommer få galet mycket gjort :-) Hoppas du tog dig upp när du hade tänkt också ;-)



Inte är man deprimerad bara för man lyssnar på sorgliga texter. Det får en ju bara verkligen in i ett lungt mood, pluggmod för dig kan tänkas? :-)

Kommentera

Publiceras ej