Nu jävlar.

0kommentarer

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Nu är det dags att komma igång med träningen. Eller jag är igång redan. Har börjat köra 2-3 gånger i veckan, men jag borde nog köra mer för att bygga muskler. Körde Bodypump med Jullan igår, körde inte riktigt fullt ut, hade ingen direkt ork. Idag har jag kört gym med Alexander, det gick lite bättre än igår och jag känner att det rycker i armarna. Härlig känsla :)

Så nu är jag igång, målet är att ha en fit kropp till Egypten-resan :) 3,5 vecka kvar. IIiiiiiiiih! Jag längtar. Kommer bli Awesome!! Jag ville dock hinna ta dykcert. innan jag åker, men det finns inte riktigt pengar till det, så det får bli en annan gång.

Nu ska jag slänga mej i duschen. Sen blir det att laga lite mat, får se vad frysen har ett erbjuda.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej