Sådärja!

1kommentarer

Känslan som infinner sej när man har skrivit en tenta är lättnad. Gud så skönt, nu kan jag äntligen andas ut. Jag vet att jag klarade första delen av tentan som var Klinisk Kemi. Andra delen: Mikrobiologi/immunologi har jag fortfarande inte fått något resultat på, men jag gissade betydligt mycket mer där. Får hoppas att jag kammar in ett godkänt där iaf, fick VG på första delen :) *stolt*

GUUUU SE SKÖNT! Det känns nästan lite tomt, dom senaste två dagarna har jag pluggar konstant under min vakna tid. Vad ska jag göra nu då?! Jag kanske promenerar in till stan, möter upp Jullan och handlar mat och gotta inför våran filmkväll. Eventuellt att jag unnar mej en flaska vin för att fira!

Alltså ursäkta att jag upprepar mej nu, men Helvetet va skönt det känns! Ni som går universitetet och har pluggat inför tentor vet säkert hur det känns.

Ha en finfin dag.

Puss på er!

1 kommentarer

Annie

14 Mar 2012 16:25

Jag vet precis hur det känns! Jag har tenta på torsdags om jag är helt och totalt omotiverad inför. Blir intressant att se hur det går. Men jag fick tentaresultat i måndags och det var positivt, hurra :D



Njut nu av din fria tid ett par dagar!

Kommentera

Publiceras ej