Seriously!!

2kommentarer

Helt allvarligt, det är 8 grader ute... plusgrader!! Det är ju helt sinnessjukt vad varmt det är, inte alls bra! Jag vill ha en lång skotersäsong, men det får jag väl förstås inte få som det ser ut nu. Ledsen Zändry :(

Förra inlägget... ja, det var ingen stämningshöjare direkt. Jag var och hälsade på mormor igår för att försäkra mej om att hon mådde bra, det gjorde hon. Hon hade varit på permis under dagen och får åka hem idag. Glad Zändry :)

Och angående kill-bekymmerna så förstår jag att jag inte blir dissad den här gången, inte på det sättet och det känns bra. Jag har en fin vän och det är onödigt att äventyra det om man inte är på samma nivå känslomässigt, äsch, jag vet inte vad jag babblar om, men i det stora hela: Glad Zändry :)

Jaha, under skrivandets stund så ändrar termometern till 9 grader. 9 GRADER! Det droppar från balkonger och rinner massor med smältvatten i stuprören. Ledsen Zändry :(

Puss på er!

2 kommentarer

Annie

01 Mar 2012 13:28

Med tanke på att det är 10 grader här nere hos mig i Limhamn/Malmö så är det kanske inte såå bra att det är så varmt i norr. Men härligt är det!

Stina

01 Mar 2012 16:48

JAG ÄR SÅÅ GLAD! VÄRME!! LÄNGTAR SÅÅ TILL VÅR:p

Kommentera

Publiceras ej