Shopping-dilemma.

0kommentarer

Var på stan en sväng och shoppade igår. Vero Moda har kommit till stan och det firades med ett par nya jeans och en blus. Jag har länge velat ha ett par ljusblå jeans som jag kunde skära hål i så dom får den där slitna looken, så när jag hittade ett par på Vero Moda som bara kostade 199 kr, så var jag ju bara tvungen att köpa dom. Väl i kassan gick kalaset på över 700 spänn, så jag blev lite fundersam hur det kunde bli så mycket för ett par jeans som kostade 199 och en blus som kostade 179. Det visade sej sen att jag hade kollat på prislappen till skärpet som satt på jeansen. I själva verket kostade jeansen 599 kronor. Skulle ju skära sönder dom, men tänk om det blir dåligt då måste jag slänga 600 kronor i sjön, känns ovärt. Vi får se om jag kanske lämna tillbaka dom och hittar ett par billigare.



Jag har kööpt en blå tröja, för typ första gången i mitt liv :) Jag gillar!

När jag var inne på stan så passade jag på att prova min dröm-jacka, dvs. Jofama by Kenza 9. Och nu börjar jag tänka om... Ville ha den röda först, den kändes coolare på nå vis. Men igår så fanns inte den röda kvar, så jag provade den svarta istället, den var sjukt snygg den me. Så då började jag tänka... Den svarta kan man ju ha till mer kläder, lila, blå, rosa, grön. Den röda kan man typ bara ha till svart, jeans och brun. En jacka som kostar 2798 kronor vill man ju kunna använda jämt!


Svart eller röd....?!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej