Spontanbesök av Lenita.

0kommentarer

Äntligen är den här dagen slut! Jag vaknade kl 6, för att ta tåget till Övik kl 7, för att sedan gå på upprop kl 8:30. Spenderade hela dagen i Övik, kom hem 18:20. Snacka om lååång dag! Urk, aldrig mer! Snälla, säg aldrig mer?! :P

Väl hemma har jag inte orkat plugga särskilt mycket, gått igenom lite bara inför tentan, men jag inser ju att mitt upplägg har varit minst sagt bristande. Jag lär mej ALDRIG. Suck! Nästa kurs kommer bli tuff. Men den här gången ska jag vara steget före. Jag ska använda min fina mapp som jag fick av Stina och skapa ordning och överblick över plugget, sätta deadlines och hålla det! Japp, nu ska det bli ändring! *slår näven i bordet*

Ikväll fick jag en glad överraskning. Närmare 21 tiden ringer det på dörren. Vem fan kommer nu? Vågar jag öppna i bara mässingen (njadå, inte riktigt, men absolut inget man visar sej i inför folk) Men tänka sej, bakom dörren stog min Idol! Lenita! Ni förstår inte hur glad jag blev. Jag har fan inte träffat kvinnan sen 10 februari! Hon gjorde min pissiga dag alldeles förträfflig till slut!

Vi bestämde att inte låta det gå så länge igen, så därför ses vi kanske imorgon, på fredag och på lördag. Till råga på allt så är Mat-ias borta över helgen, så vi ska ha sleepover. Måste ta igen all förlorad tid. Lovley!

www.sängen.nu!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej