Tatuering

2kommentarer

Nu är jag inne i tatueringsträsket igen. Vill göra en text på insidan av överarmen. Det här är det senaste bidraget, jag gillar, men måste låta det sjunka in ett tag så jag inte ångrar något. Sen kommer ju inte texten vara exakt i det typsnittet, men något i den stilen iaf.
Får se vad det blir helt enkelt.

Var hos Jennie igår och kollade film. Vi såg The girl with the dragon tattoo. SÄMST! Svenska versionen är ju så mycket bättre. Alltså jag förstår inte varför Hollywood var tvungen att göra sin egen version av filmen, för allting är ju exakt lika dant fast snäppet sämre helt enkelt :P Äsch, jag ska inte förstöra för er som vill se filmen (fast det kan jag redan har gjort förresten) men du spar jag er 2,5 timme som ni kan se någon mer värd film, tex. Tintin! Den var bra, har dock inte sett hela än, men av det jag har sett kan jag konstatera att den är grymt bra gjord, spännande och rolig.

Allt för mej idag, nu ska jag se senaste och sista säsongen av Desperate Housewives.

Puss på er!

2 kommentarer

Julia

04 Mar 2012 15:59

Du är en fantastiskt filmnörd!! :-)

Zandra

05 Mar 2012 13:08

Eller på Latin kanske? Är det någon som kan latin och kan översätta "det som inte dödar, det härdar" åt mej? ;)

Kommentera

Publiceras ej