This sucks!

1kommentarer

Jahapp, då sitter jag på tåget till Ö-vik igen. Har inte varit i skolan på evigheter känns det som och idag är dessutom första gången som jag åker solo. Saknar mina klassisar! Det här suger verkligen, jag känner det! *ledsen i själen* Men jag biter ihop och gör det bästa av situationen.

Idag är det venprovtagning på schemat, det ska bli grymt roligt. Enligt källor så får man ta prover på varandra, så vi får se om jag kommer hem levandes idag eller om dom tappar mej helt på blod. Jag hade tänkt plugga på tåget idag, så jag tog med mej dator och allt för att sen upptäcka att dom inte har någon uppkoppling på tåget?! Vadå värdelöst?! Dessutom är det kylgrader i tåget så jag börjar bli lite kall om nosen!

Jag överlever nog det här också ska ni se: Det som inte dödar, det härdar!

Puss på er!

1 kommentarer

julia

14 Mar 2012 11:16

Sååå rätt :-D



Vi ses ikväll. Eller i eftermiddag :-)

Kommentera

Publiceras ej