Tittar in en snabbis!

0kommentarer

Dagen har varit instensiv med tentaskrivning och massor med skranåkning och stjärtlappsåkning. Tentan gick helt okej, kan gå vägen men vi ska inte ta ut något i förskott;) Dagen i backen var skit kul. Jag tvingade Madde långt upp på kullen, hon skrek som en stucken gris när vi åkte nerför på skranan och det gjorde det extra kul för min del;)

Nu är jag på gå till en klasskompis och ska se film. Egentligen var jag sjukt sugen på att gå ut och dansa, men jag får nog inse att efter denna intensiva dag så orkar jag nog inte det. Det blir trots allt skönt att inta soffläge hos Jennie ;)

Imorgon blir det kanske skoter om jag får tag på någon bil som kan ta mej till farmor och farfar, sen ska jag och Julia mysa. Vi är i tatueringstankar, ska visa senare vad jag hade tänkt mej.

Ha en finfin kväll.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej