Uppe med tuppen.

1kommentarer

Godmorgon alla glada. Snart helg, men för mej börjar arbetsveckan kan man säga. Kl 13 börjar jobbet och innan dess ska jag kolla på lite streamade föreläsningar. Tenta på onsdag, så nu är det bara att bita ihop och slå upp böckerna.

Sitter här med en kaffekopp och kollar på rix fm på teve, dom är ganska roliga faktiskt. Dom tar upp riktigt relevanta saker kan jag tycka, allmänbildning på högsta nivå! Har tröttnat lite på Vakna med the voice, men vetni vad som hade varit Awesome?! Om dom visade Morgonrock från Rockklassiker på teve. Jonas och Anton är BÄST!

Att det är Melodifestivalfinal imorgonkväll har väl ingen missat och jag ska ärligt säga att jag hade velat kolla på det, men jag jobbar och slutar precis lagomt till att programmet slutar. Syndisch. Så nu funderar jag på om jag ska se det på svtplay, det kan jag ju göra. Men oddsen är ganska stora att jag inom den halvtimmen som jag ska ta mej hemåt från jobbet, får reda på vem som vinner och då kommer jag skita i att kolla på det. 

En bild, för att det var så länge sen. Visste är den fin?! Att fota blommor är ganska tacksamt.



Tack för mej idag.

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

09 Mar 2012 08:49

Försök att inte få veta vem som vinner, och så vill jag se det med dig sen :-D

Kommentera

Publiceras ej