900 ord kvar!

0kommentarer

Jag börjar se ljuset i tunneln, nu är det bara 900 ord kvar. Jag måste bara knyta ihop allt och få med den vetenskapliga artikeln så är det färdigt. 900 ord går fort att skriva. Så länge jag hinner färdigt innan hockeyn så är jag nöjd.


För övrigt så har jag har en finfin helg. I fredags körde jag och Jullan gym innan vi for till Lenita. Hos Lenita åt vi fisk-middag, skit gott, och till efterrätt gjorde vi chokladfondue med massvis med frukt. Också såg vi tre avsnitt av underbara, spännande Vampire Diaries.

image description

Igår kom Julia till mej och vi gjorde iordning grillmat till kvällen för vi skulle nämligen på simavslutning hemma hos Jan i holmsund. Det var dock inte så många som kunde ansluta sej till festen av olika anledningar, men vi som var där hade skitroligt. Vi hade lite tävlingar som mitt lag: The Blondies, vann :D och sen grillades det, snackade och skrattade massor. Jättetrevligt hade vi.

image description

Nu återgår jag till mina 900 ord ;)

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej