Beroende!

1kommentarer

Jag har hamnat i ett beroende. Sons of Anarchy-beroende. Igår, efter att ha sett 6 avsnitt på raken så tog jag en paus och kollade på Once upon a time istället, men jag måste erkänna att alla serier bleknar i jämförelse med denna fulländade serie. Jag är frälst!

Såg första avsnittet på säsong 4 imorse samtidigt som jag åt en skål med havregrynsgröt (utan mjölk, det var slut) och till det en proteinshake. Frukost för fattiga. Jag lyxade till det i lördags Med middag på allstars, hockey och endel dricka, så nu får jag leva på 187 kronor resten av månaden, kul?! Shoppingen i början av maj har satt sina spår på visakortet kan man säga.

Nu så sitter jag på norrtåg igen. Sista veckan på praktiken. Sen kan jag börja leva igen, jag längtar! Trots att jag kommer vara trött i veckan så ska jag sätta igång med både simning, gym och plugg. Jag SKA vara disciplinerad!

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

15 May 2012 18:03

Ändå kul att ha en serie att se :-D På tal om det....borde det inte vara dags att se vampire diaries snart?! :-)

Kommentera

Publiceras ej