Duscha.nu

1kommentarer

När jag kommer hem så står dusch allra först på schemat! Har inte duschat håret sen torsdags, tror jag. Zandry = Lurk på burk.
Vidare när jag kommer hem så ska jag få i mej nå käk, sen har jag (efter många om och men) kommit fram till att jag skippar träningen idag. Men det är inte för att jag är odisciplinerad, nej nej! Det är för att jag väljer skolarbete före träning idag. Måste få en början. Imorgon har jag bestämt mej för att simma direkt när jag kommer hem från Övik. Japp, så SKA det bli!

Ett evigt jävla väntande på detta norrtåg. Sitter just nu mer bandit rock i lurarna, just nu spelas hero of war, mkt mkt fin låt.

Puss på er!

(jag idag, med smutsigt hår)

1 kommentarer

Julia

15 May 2012 17:52

Lurko ;-) Men det är samma för mig! Att inte duscha nu vore ett allvarligt brott mot mänskligheten.....nästan ;-)



Vi ses!!!! :-D

Kommentera

Publiceras ej