...

0kommentarer

Började med att skriva ett inlägg... Kom inte alls på vad jag skulle skriva om, men jag ville skriva. Så det slutade med att jag skrev ååååååååå. Tja, inte så roligt å läsa kanske?!

Dagen har flutit på på praktiken, man börjar komma in i rutinerna nu. Nu är det fredag och Zandry har helg! Sköönt. Ikväll blir det filmmys med Alex och imorgon ska jag fara på allstars och se Hockey. Det är mina helgplaner, eventuellt att jag klämmer in lite plugg och träning också, eventuellt!

Ja, det här var det bästa jag kunde åstadkomma i skrivväg. Jag är så less psykiskt, det finns ingen hejd på mina tankar just nu! Jättejobbigt. Jag vill grina, släppa ut allt... men jag besitter inte den förmågan. Jag bygger upp murar istället, dom skyddar mej!

Trevlig helg

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej