Eurovision.

0kommentarer

Jag är precis hemkommen från Böleäng. Jag trodde nog på lite mer festande, men det kändes som att folket var mer sugna på soffmys, så jag söp inte till. Vilket inte gjorde mej så mycket, nu kommer jag vara pigg imorgon och det gick dessutom hårt till igår istället.

Vi såg på Eurovision medans jag och Mathias satt och spelade frågesport på mobilerna ;) Jag har sagt det förr och jag säger det igen. 2010-talet i ett nötskal. Mobilerna följer en i vått och tortt ;) Men åter till Eurovision, helt sjukt att sverige äntligen fick vinna! Loreen var fan bra! Bäst till och med! Kul. Och sen att vi spräckte Alexander Rybaks och Norges rekord på flest antal 12or. Vi fick 18 st, mkt bra mkt bra! :)

Jag körde på cutie-outfit ikväll. Rosa spetstopp, Zandry-style? Inte riktigt kanske. Men med min tuffa skinnjacka så tonade det ner sötheten på linnet :)


Det här med frisyer har jag totalt kommit bort ifrån. Jag fönar och plattar håret, sen får det vara bra. Orkar inte hålla på med uppsättningar, tonvis med spray och dustit... Fick bli utsläppt idag med :P


Nu ska jag gå och sova. Det har varit en lång dag med mycket brännboll. Och det är jätte positivt att det blev lugnt ikväll, för då får jag må bra imorgon och nu ska jag spara mej till nästa helgs festligheter då vi ska ha avskedsfest för Schtaijna.

Godnatt!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej