Har du sovit gott?:)

0kommentarer

Haha, den kommentaren möttes jag av när jag kom till praktiken idag. Försov mej nämligen. Skulle åka i vanlig ordning till övik kl 05:45... jag vaknade 07:40. Hur i helvete gick det till? Jag ställde väl klockan igår, eller? Stängde jag av den i sömnen när den ringde klockan 05:00? Tja, jag vet inte. Jag blev i alla fall tvungen att ta 11 tåget, så det blev lite kortare dag idag.

Idag var det slutbedömning. Jag blev godkänd!!! Yes! Jag hade iofs inte väntat mej något annat, men ändå kul att höra det. Blev även godkänd på case-uppgiften som jag lämnade in innan min sthlms semester. Skööönt! Nu är det BARA metodexamination, opponationsuppgift/vfu-uppgift samt tenta kvar. Sen är det sommar! Jag längtar faktiskt, mycket.

Å nu är praktiken slut. Kändes lite sorgligt att lämna avdelningen för sista gången, men samtidigt skönt. Fast det enda som har varit jobbigt är att pendla, annars har allt annat varit kul kul kul. Och jag har fått lära mej så enormt mycket om hjärt- och lungsjukdomar som jag kommer ha nytta av på tentan. Lovley!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej