Hejsan svejsan.

0kommentarer

Dålig uppdatering i veckan, I Know! Men det beror på praktiken, jag har varit där från tidiga morgon till sena kväll ända sen i fredags. Nu har jag äntligen helg och det ska firas med att åka till huvudstaden och shoppa, gå på musikal, äta goda maten och umgås med mina bästa brudar!

Det finns så mycket jag vill berätta om praktiken, vad jag har upplevt och fått vara med om... men det där med sekretessen gör att jag kniper käft! Jag kan i alla fall säga att jag trivs jättebra på min placering på medicinavdelning 1 på öviks sjukhus. Där behandlas framför allt hjärtsjuka patienter och det är precis det som kursen vi läser nu handlar om, så jag lär mej otroligt mycket nu som jag kommer ha nytta utav inför tentan. Lovley! Jag trivs fantastiskt bra i sjukhus-outfiten och känner verkligen att jag har valt rätt utbildning! Det känns kul att med sin expertis kan göra så stor skillnad för folks hälsa och allmänbefinnande. Japp, jag är på rätt ställe!

Nu har jag bänkat mej framför datorn med skolböckerna, ett sista ryck ska göras innan jag lägger plugget åt sidan och tar helg! Längtar!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej