helvetesväckning.

0kommentarer

Stina bor här, som sagt. Och som dom flesta vet så lider hon av samma problem som jag, hörselskada. Hon hör dock aningens sämre än jag och var orolig att hon inte skulle vakna av larmet så därför hade hon ställt värsta varningslarmet som man kan tänka sej!! 

När klockan ringer kl 8 så vaknar jag av PANIK. Signalen lät precis som ett larm på brandstationen, ni som har iphone kan kolla, "påminnelse" heter den. FÖRJÄVLIGT! Ja ni kan bara tänka er. Jag tvärsätter mej upp och inser att det är Stinas väckare på mobilen, hon brast i skratt (jag kan tänka mej att det såg roligt ut) och jag blev aningens irriterad över sättet att vakna på. 

Såhär i efterhand kan jag bara skratta åt det, men under några sekunder i morse var jag verklligen tvärsäker på att det hade brutit ut ett krig i Umeå och alla var tvungen att evakuera sina hem. Usch, helvetesväckning!! Snälla Stina, låt mej slippa den imorgon bitti?!!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej