Inneboende

0kommentarer

Hejsan svejsan. Idag är det kyligt i Umeå, så mycket sommar fick vi :P Nämen det kommer väl igen strax får vi hoppas. Jag har precis städat badrummet, hurtigt ;P Var så illa tvungen, jag är nämligen en äcklig lukt som inte vill försvinna i lägenheten, så jag börjar i badrummet och ser om det kan komma därifrån, sen får jag arbeta mej igenom hela lägenheten succesivt.

Idag har jag pluggat lite, sen har jag hängt med fina Alexander. Vi har kört på sightseeing genom Umeå på jakt efter en MC-affär som sålde den hojen han ville han... Verkade inte finnas någon :/ Käkade lunch från Subway sen hängde vi på ankargränd för sista gången. Killen ska nämligen lämna Umeå och mej, skit tråkigt! Jag är uppriktigt sagt Ledsen över att han ska flytta. Kommer bli tomt så himlarns Öst på stan utan han. :( :( :(

En till som ska lämna mej är Stina, hon ska flytta ner till sin Emil igen. Men innan hon tar sitt pick och pack och drar så får jag rå om henne ett tag, för från igår och två veckor framåt så ska hon bo här hos mej. Blir mys!


Avslutar det här inlägget med i citat från one three hill (töntigt nog): People always leave

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej