Lugna gatan.

0kommentarer

Ännu en dag på öviks sjukhus... Det har varit en lugn dag på avdelningen, jag tycker jag har suttit och fikat mest hela tiden. Lite tråkigt, jag vill ha action! Det ska hända grejer, då går tiden fort också. Men den här dagen tog slut den med, känns verkligen inte som att den ska göra det när man kliver upp kl 5 på morgonen..

Nu är jag påväg hem. Ska hoppa av på Umeå c och möta upp Schtajna. Sedan blir det middag och presentutdelning på sjukagatan.
Imorgon har jag sovmorgon, men tänker inte vända på dygnet för det utan jag ska lämna in min cykel på lagning kl 8, sen ska jag på träbenstekniska. Jag håller tummarna att min lårdel är okej, så jag kan byta ut den befintliga som inte är i bra skick för närvarande.. men det brukar alltid vara något som krånglar.

Tjaa, det var ungefär allt jag hade på hjärtat.

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej