Nytt i garderoben.

0kommentarer

Jag har väldigt dålig spegel att ta outfits-bilder i. Väldigt dålig! Nåja, det får duga.


Finfin bikini från H&M. Jag tyckte den var så söt med fransarna ;)


Långklänning från H&M. Inte så himla spektakulär, men väldigt mysig och man kan piffa upp den med ett skärp runt midjan, Schnyyggt! Måste bara sy upp den lite, för nu är den för lååång.


Ett grått linne med djup urringning där bak. Lovley. Blir snyggt när jag får tillbaka mina simmarmuskler på ryggen och axlarna ;)

Jag köpte massa mer också, bland annat: Axelremsväska, blommig blomkruka, sandaler, presenter, blå tunika...

Nu så jag fortsätta packa upp medans jag kollar på hockey! Helt ärligt, Norge?! Dom har väl aldrig varit bra på hockey? Nu är det straffar mot tjeckien. Jag är i chock! ;)

Hejssvejs.
Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej