Övik

0kommentarer

Sitter nu och väntar på att bussen ska ta mej från Övik tillbaka till Umeå. Bussen går 12:35, så jag tänkte fördriva tiden lite i datasalen. Idag har vi haft studenthandledning, dvs vi har fått prata av oss om det var något vi upplevde från praktiken som var jobbigt eller om man såg något man tyckte var fel osv osv osv. Det var ganska skönt att prata av sej lite och byta erfarenheter.

Passade även på att hämta ut min läkemedelstenta som jag gjorde för typ två månader sen. Att jag blev underkänd, det visste jag ju redan men jag var väldigt nyfiken på VARFÖR. Matte kan jag och jag kände mej assäker på alla svar, så jag tänkte att det måste ha varit något slarvfel. Men icket så nicket, jag hade svarat rätt på alla frågor men glömt att skriva uträkning på två... DÄRFÖR blev jag underkänd. Och det stod klart och tydligt uppställning och uträkning ska finnas med på varje fråga. Att läsa försättsbladet är tydligen inget som jag sysslar med ;P Fast från och med nu lär jag ju börja med det, det kan ju faktiskt stå något som är avgörande på provet.


Zandry idag.

Puss på er

Kommentera

Publiceras ej