Semester!

1kommentarer

Nu är jag hemkommen från en intensiv semester i Stockholm. På semester brukar man väl vila upp sej?! Men inte i Sthlm, där är det full rulle från det att man kliver upp tills att man går och lägger sej.

Vi har haft det jättebra! Shoppat, ätit fantastisk god mat, gått på musikal och bott på hotell. Det har gått mycket pengar i helgen, oja! Men ska man göra något så kan man lika gärna gå all in! ;) Jag passade även på att bjuda in Emy att dinera med oss på lördagskvällen. Alltid lika roligt att träffa den friska fläkten! ;)

Men det var helgen det, nu är jag åter på praktiken igen. Idag har jag observerat under en ögonoperation, spännande! och sen fick jag tillfälle att ta en intramuskulär spruta på min klasskompis, men jag bangade i sista sekund så min handledare fick ta sprutan istället.
Nu är jag trött. Klockan ringde kl 05:00 imorse, då hade jag sovit i fem timmar. Så jag sitter i skrivandes stund och väntar på tåget till Umeå. När jag kommer hem ska jag ta en dusch och packa upp från helgen. Kanske slänger upp några bilder på lite shopping också. Det blir en slapp kväll med tidig sänggång.

Puss på er!

(en bild från ett fik i gamla stan som jag inte kommer ihåg vad det heter;))

1 kommentarer

Julia

07 May 2012 22:16

Snoppisnopp!

Kommentera

Publiceras ej