Shopping.

0kommentarer

Jag snackade med brorsan idag, han vill nämligen att jag ska följa med på getaway rock festival. Jag har pratat om det ett antal gånger men aldrig fått tummen ur röven och köpt biljetter och nu inser jag att jag kommer inte ha råd. Det sa jag till Daniel och han tyckte det lät tråkigt, han ville så gärna att jag skulle följa med.

Jag var tvungen att avbryta samtalet lite senare och då sa jag till Daniel: "hördu, jag hinner inte prata just nu, jag och Stina ska fara och shoppa". Hör ni felet?? Ena stunden har jag inte råd och andra stunden kan jag fara och shoppa, knepig ekvation...

Hur som haver så var det utförsäljning på VILA-kläder. Jag tog med mej Stina denna gång. Det blev en snabb shoppingtur pga störiga tjejer som tyckte att vi tog för lång tid på oss. Jag tappade suget och var stressad när jag provade. Men kom hem med två nya plagg iaf:

image description
Korallfärgad stickad tröja. Mysmys.

image description
Kjol som jag inte riktigt vet vad jag ska matcha till, men jag hittar nog nått... eller så blir det en sån där kjol som bara ligger kvar i garderoben med prislappen kvar, det återstår att se.

Köpte även en tunika till Lenita, jag har varit och shoppat med henne så många gånger där att jag vet precis vad hon vill ha :)


Nu har Gulle-Stina serverat ett glas rosévin med jordgubbar i, så jag ska sätta mej och njuta av det. Det är faktiskt lill-lördag, så man får unna sej.

Puss på er!


Kommentera

Publiceras ej