The Studio.

1kommentarer

Nu har jag gjort mitt för dagen, plugget är avslutat och nu väntar sängen hängivet på mej. Men jag dröjer mej kvar vid datorn, kände att jag ville ge ifrån mej en sista uppdatering. Jag sitter och kollar på bilder, en liten tur på minnenas stig, alltid lika trevligt. Hittade denna bild:


Nog för att jag ser lite påsig ut under ögonen, men det kanske har sina förklaringar (jag var inte gladast i världen vid den där tidpunkten, feb 2010) Meeeen, det är inte dit jag vill komma.. Jag vill komma till hårfärgen, frisyren, stylingen. Jag måste få erkänna att jag passade i den där frisyren. Ja, jag gjorde det. Men det går inte att komma ifrån, jag trivs mycket bättre i långt och blont.

Vad tycker ni? Vem är Zandry? Korthårig brunett eller långhårig blondin?

Det var allt från Zätat idag. Ska kolla lite hockey VM innan jag släcker lyset. Godnatt!

Puss på er!

1 kommentarer

Stina

16 May 2012 09:40

Du passar i båda:D Men, jag måste säga att du ser äldre och 'mognare' ut i "kort" och mellanbrunt:D Om jag får vara så fräck och säga så ;)

Kommentera

Publiceras ej