Utvilad.

1kommentarer

Imorse tog jag en underbar sovmorgon till kl 8. Helt otroligt att jag numera tycker att 8 är sovmorgon. Men ja, kliver man upp kl 5 i vanliga fall så är 3 timmar extra ganska mycket att hänga i granen. Det var skönt att inte behöva stressa upp på morgonen iaf. Jag tog det lugnt, fikade i lungan ro. Härlig morgon faktiskt.

Sen for jag iväg till Ortopedtekniska. Skulle egentligen bara sätta dit den nya lårdelen, så jag tänkte att det skulle nog inte ta så lång tid. Men ååjoo, det gjorde det minsann. Satt och väntade en timme för jag hade sagt till min snubbe att det lät som att det var något löst i protesen, så han var tvungen att undersöka saken. Det var därför det drog ut på tiden, så jag fick skylla mej själv.
Hann i alla fall med att lämna in cykeln på verkstan. Laga punktering, byta bromsbelägg och eventuellt ett nytt kedjeskydd. Det blir som en ny cykel;) hoppas det inte blir så dyrt bara.

Nu sitter jag på det eviga norrtåget påväg till Övik för ännu en dag på praktiken. Jag hoppas på en fartfylld eftermiddag!

Puss på er!

1 kommentarer

Annie

09 May 2012 18:27

Snygg du är :D

Kommentera

Publiceras ej