Zandry spotted at MB

1kommentarer

Just nu sitter jag på Medicinska Biblioteket och pluggar. Jag har skjutit upp den här skiten alldeles för länge så nu får jag panikplugga SOM VANLIGT! Jag blir fan less på mej själv, jag fattar inte varför jag a-l-l-t-i-d måste hålla på så här? Men ja, jag antar att det är väl så: ränderna går aldrig ur. Men jag ska minsann klara mej ändå! Så det så.


I kväll blir det gym på Iksu med Julia, sen så bär det iväg till Lenita på middag och vampyrafton. Det var länge sen vi sammanstrålade och såg vampire diaries, men nu är det äntligen dags igen. Dock har jag och Julia tjuvkollat på några avsnitt, men det är Lenita olyckligt vetandes om och dessutom kan vi nog behöva en liten uppfriskning för det var läääänge sen vi såg senast.

Nu återgår jag till uppgiften. Hejssvejs!

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

19 May 2012 23:44

Haha, synd hon inte förblev lyckligt ovetandes ;-) Men det gick ju bra! Penthouse på Gluntens Väg levererade!

Kommentera

Publiceras ej