Danny

1kommentarer

Till mitt fredagsmys hör X-factor, tänkte kolla på det en stund innan jag ska se på första expendables filmen. Ni som ser på det, och som såg dagens intro av programmet såg Danny. Danny danny danny... Så grymt begåvad artist. Han är grym på att sjunga, grym på att dansa och är grymt snygg. En riktig entertainer! Jag gillar!

Jag ska se om klippet kommer upp på tv4.se senare så kan jag lägga upp det här, för er som inte såg hur underbart duktig killen var. Ahh, jag fick gåshud! Hihi ;)
 
Uppdatering; Kolla så duktig han är! 
Danny%20Saucedo%20-%20Medley%20med%20juryns%20l%C3%A5tar
 
Puss på er!

1 kommentarer

Zandra

11 Nov 2012 19:07

Eftersom att ingen annan verkar våga kommentera detta underbarn så måste jag tillägga att han har moves som inte är utav denna värld! Mmm mmm mmm!

Kommentera

Publiceras ej