Fett och jävligt hår ;)

0kommentarer

Har inte duschat håret sen i fredags och det börjar märkas nu. Men jag orkade inte tvätta det i morse, då jag ändå ska duscha efter träningen ikväll. Så det fick bli en stram uppsättning idag. Ljuset i lägenheten gör att jag ser mörkhårig ut, men skenet bedrar, jag är blond som vanligt :)
 
 
 
Ooh, förresten! Jag provade ett blodrött läppstift i helgen, det var ganska snyggt. Ska vänja mej vid tanken och kanske köpa det. Devil hette det och finns på makeupstore.
Jag är egentligen ingen läppstift människa. Gillar mer läppglans. Eftersom att jag har rätt små läppar så har dom en förmåga att se ännu mindre ut med ett matt läppstift, men med läppglans så känns dom lite fylligare. JAJA, vi får se vad jag bestämmer mej för :)

 Kanske?? :)

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej