Gratis tidningar

1kommentarer

Hallå vad händer?! Nu har Umeå två veckotidningar som är gratis. Har Umeå gått å blivit värsta storstan? Ja, man kan ju nästan tro det.



Nu är jag hemma från MB för dagen. Ska bara trycka i mej lite mat sen ska jag vidare till "mitt andra hem" (iksu) och efter det ska jag och Madde kika på lägenheten, spännande!

Det går fram å tillbaka i mitt beslut om jag ska ta den eller inte.
Fördelar, nya stället: Uteplats. Sovrum. Badkar. Tvättmaskin. Nära iksu och mataffär.
Fördelar, gamla stället: Nära stan (jag gillar att ha nära till stan). Billigare hyra.

Nåja, vi får se. Ska kolla först.

Puss på er!


1 kommentarer

stina

29 Nov 2012 18:52

till din kommentar, ne absolut. Du behöver ju inte större yta än vad du har nu, och du är själv. 1200kr är mycket för en student :) Men det är jäkligt nice boende, men ja, återigen det kommer fler chanser, kanske tillomed bättre : )kanske bättre att bo kvar, så du kan spara pengar o köpa en insatslägenhet - ännu bättre!

Kommentera

Publiceras ej