Jobb

0kommentarer

Idag ska jag på utbildning på jobbet, Attendo alltså, om det är någon som har glömt vart jag jobbar ;) Jag har nästan glömt det själv, har nog inte jobbat sen mitten på september. Därför känns det konstigt att jag ska på utbildning när jag knappt jobbar, men jaja, jag kanske får ta att börja jobba lite mer då.
 
Är bara så sjukt otaggad på att jobba just nu, har ingen ork över när det är så mycket i skolan, också vill jag ju hinna träna också. Jag skulle klara mej på bara studielånet, men det innbär att jag inte kan ta ut svängarna när det gäller pengar. Jag kommer inte kunna shoppa så mycket, typ en gång på 3 månader. Det kanske är värt att jobba några timmar i månaden trots allt.
 
Jag får se, kanske får jag ny pepp när jag åker dit idag. Lets hope so!
 
Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej