Meningslösa måndag...

1kommentarer

Måndag och ny vecka. Meningslösa måndag som jag brukar kalla den här dagen, men faktum är att jag är taggad på ny vecka. Har en bra vecka framför mej och en ännu bättre helg att längta till. Ser fram emot den nya träningsveckan, som dock kommer bli lite lugnare än förra, men jag håller i och det är kul kul kul. Älskar när jag är i tränings-flow ;)

Har precis kommit hem från träbens-tekniska. Ska få en ny protes innan den här faller sönder. Fick även med mej ett par träningsstrumpor som ska göra att det inte blir så jävla svettigt när jag tränar på land, så det ska bli spännande å se om dom funkar ikväll.


Puss på er!

1 kommentarer

Julia

13 Nov 2012 12:51

Åh, vad fräsch du är. Jag ska också!! SKA!

Svar: Haha, fräsch ;P
Zandra

Kommentera

Publiceras ej