olikasaker

0kommentarer

Kikar in här en snabbis i min fullspäckade dag. Jag kom hem från jobbet för en stund sen. Är trött som ett svin, som vanligt när jag kliver upp kl 6. Nu ska jag vidare till IKSU och träna. Indoorwalking och BP blir det. Hur tänkte jag där egentligen? Kunde ha räckt med ett pass kan man tycka. Men jag var tvungen att kompensera upp för det har jag har missat under veckan. Så därför blir det dubbelt idag och troligtvis dubbelt imorgon också.

Sen så har jag gjort Chokladmousse som jag ska bjuda mina gäster på ikväll. Japp, jag får besök. Jag, Lenita och Emma har vår varannan-vecka-träff då vi ska se våran absoluta favoritserie: Vampire Diaries. Och innan dess så ska vi beställa hem mat från Shanghai, lovely! Det kommer bli en superkväll. 



Lite ögongodis; bröderna Salvatore. 


Puss på er!
 

Kommentera

Publiceras ej