Ont i huvudet

0kommentarer

Ni vet mitt motto: Det som inte dödar, det härdar, jag lever lite för mycket utifrån det kan jag känna. Enda sedan jag for hem från skolan idag har jag haft ont i huvudet, sån här huvudvärk som det känns som att huvudet ska sprängas när jag reser mej upp.
Jag tänker: jag äter lite mat så går det nog över. - Nej, det gjorde det inte. Jag tänker: jag dricker en kopp te så går det nog över snart. - Nej, det gjorde det inte heller. Efter typ 3-4 timmar med sprängande huvudvärk tänker jag: jag tar en alvedon, så går det nog över. -Ja, det gjorde det!

Älskade jag själv, härda är inte alltid lösningen på allt. Ibland går det bra att ta läkemedel för att minska smärtan, i synnerlighet när tabletten är så harmlös som en ynka liten alvedon. 
 


Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej